+38(063) 286-12-48

Top

SMM просування

Створення корисной спільноти в ринковому середовищі та привернення уваги цільових споживачів повідомленнями або важливою інформацією.
smm

Що таке SMM?

SMM — це використання платформ соціальних мереж для реклами, створення тематичних сторінок з максимально вірусним змістом з метою просування бренду і залучення потенційних покупців.

Перевагою просування в соціальних мережах є легкість спілкування з аудиторією. Таким чином, SMM підвищує лояльність клієнтів, впізнаваність бренду і формує позитивний імідж компанії, що часто є вирішальним фактором при виборі покупцем компанії або продукту.

Переваги SMM

Робота на ЦА

В ході smm просування від імені компанії буде видно, від кого Ви отримуєте підписки (і від кого - ні), хто проявляє інтерес до продукту, взаємодіє з публікуються матеріалами.

Залучення трафіку на Ваш сайт

SMM Розкрутка в соц мережах дає можливість зробити їх магнітом для притягання клієнтів на основні ресурси і промо сторінки рекламних кампаній.

Впізнаваність бренду

Через smm розкрутку соціальних мереж ми зможемо добре ознайомити людей з Вашим брендом, сформувати його впізнаваність і лояльне ставлення до нього.

Взаємодія і залучення

Взаємодіяти з людьми можна через опитування, конкурси, дискусії. Ми допоможемо Вам ефективно підштовхувати потенційних клієнтів в сторону здійснення цільового дії.

Хочете дізнатися більше про просування в соціальних мережах?

Складові послуги SMM

На основі цілей і знань цільової аудиторії вибудовується стратегія присутності бренду в прибуткових мережах. Стратегія може бути різною для кожної соціальної мережі.

Просування в соц. мережах є комплексною роботою, яку здійснюють фахівці нашого маркетингового агентства:

  • управління соціальними мережами;
  • створення контенту;
  • розробка стратегії та оптимізації;
  • аналіз і звітність.

Необхідність в просуванні бренду

Просування в Facebook і Instagram — це також підтримка клієнтів, яка дає можливість взаємодіяти з компанією в комфортних для них умовах, що позитивно впливає на просування бренду.

Це доводиться дослідженням, що в середньому людина проводить в соціальних мережах 2 години 15 хвилин на день. Така статистика об’єктивно означає, що розвивати і масштабувати бізнес за допомогою SMM доцільно.

Наші кейси

Проекти з якими ми раніше працювали