+38(063) 286-12-48

Одесса, ул. Космонавтов 25

Top

Налаштування контекстної реклами

Показ ваших рекламних оголошень лише цільовим користувачам, та оплата за переходи на сайт або здійснення конверсій.
home-3-slider-layer-1

ЩО ТАКЕ PPC?

Контекстна реклама — тип інтернетреклами, при якому рекламне оголошення показується у відповідності до змісту, обраної аудиторією, місцем, часом або іншим контекстом інтернетсторінок.

Контекстна реклама діє вибірково і відображається відвідувачам інтернетсторінки, сфера інтересів яких потенційно збігається / перетинається з тематикою рекламованого товару або послуги, цільової аудиторії, що підвищує ймовірність їх відгуку на рекламу.

Послуга включає

Аудит ресурсу

Виявляємо сильні та слабкі сторони веб-сайту, здійснюємо аудит рекламної кампанії.

Збір семантичного ядра

Підбір найбільш точних і корисних комерційних запитів, які можуть допомогти вирішити конкретну задачу.

Аналіз ЦА

Налаштування точного таргетингу під портрет потенційного клієнта.

Запуск і моніторинг

Запуск реклами, моніторинг її ефективності та коригування налаштувань.

Хочете дізнатися більше про контекстну рекламу?

Типи контекстної реклами

Пошукова реклама – демонструється серед результатів пошуку (в тому числі за окремим сайту). Орієнтація тематики відбувається за характером пошукового запиту, заданого користувачем.

Тематична реклама – демонструється на сторінках сайтів і в мобільних додатках, що входять в рекламну мережу. Рекламні блоки є доповненням до змісту сторінок. Тематика залежить від тематики сайту або орієнтується на раніше виявлений користувачем інтерес.

Тип контекстної реклами визначає, де саме буде показуватися реклама. За допомогою налаштувань націлювання (прицілювання) задається контекст показу реклами.

Наші кейси

Портфоліо по просуванню сайтів наших клієнтів.